ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
سرخط خبرها

نفر اول کنکور انسانی: مافیای کنکور به فکر سود خود هستند نه آینده دانش آموزان

  • کد خبر: ۱۷۹۶۸۶
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
نفر اول کنکور انسانی: مافیای کنکور به فکر سود خود هستند نه آینده دانش آموزان
مهدی نیکوکار، نفر اول کنکور انسانی از اسفراین، گفت: دانش آموزان مراقب مافیای کنکور باشند چرا که هدف آنها فقط کسب سود شخصی است و نتیجه آزمون برای آنها مهم نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی نیکوکار اظهار کرد: اهل روستای رویین در ۲۶ کیلومتری شمال شهر اسفراین و ۵۲ کیلومتری جنوب شرقی شهر بجنورد هستم که ۶ سال از تحصیلم را در این روستا و مابقی را نیز در شهر اسفراین گذراندم.

وی عنوان کرد: پدر و مادرم تا مقطع راهنمایی تحصیل کرده اند و پدرم کارگر ساده است.

نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.

وی دلایل دیگر موفقیت خود را خانواده، آرامش زندگی، تلاش معلمان، برنامه ریزی و مطالعه روزانه هشت تا ۱۰ ساعت بیان کرد.

رتبه نخست رشته علوم انسانی آزمون سراسری ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: کلاس‌های مختلف کنکور تضمینی برای موفقیت در این آزمون علمی و قبول شدن در رشته های دلخواه دانشگاهی نیست بلکه مطالعه منظم، مستمر و هدفمند در کنار آمادگی روحی و ذهنی بالا شرط موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه فرزند چهارم خانواده و از یک خانواده متوسط است تصریح کرد: در نظر دارم در رشته حقوق دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم چرا که هم علاقه به این رشته دارم و هم آینده شغلی مطلوبی دارد.

نیکوکار بیان کرد: متاسفانه مافیای کنکور با تهیه کلیپ و تولید بسته های آموزشی بی محتوا تنها وقت داوطلبان کنکور را می گیرند و به فکر سود شخصی هستند.

وی ادامه داد: از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکرده‌ام و تنها در آزمون‌های آزمایشی برای ارزیابی سطح خود استفاده کردم که کاملا هدفمند و با برنامه‌ریزی بوده است.

«مهدی نیکوکار» اهل اسفراین خراسان شمالی در المپیاد ادبی امسال نیز مدال طلا کسب کرده است.

امسال ۱۳ هزار و ۶۰۰ داوطلب در آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در استان با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد هشت هزار و ۳۴۶ نفر زن و مابقی مرد بودند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->